Numer telefonu centrala
91 56 38 100
fax. 91 39 20 059
- Poradnie specjalistyczne Numer tonowy 1 (Wew.)
- Przychodnia rodzinna Numer tonowy 2 (Wew.)
- Oddziały Numer tonowy 3 (Wew.)
- Rehabilitacja Numer tonowy 4 (Wew.)
- Laboratorium Numer tonowy 5 (Wew.)
- Rtg Numer tonowy 6 (Wew.)
- Sekretariat oraz transport medyczny Numer tonowy 7 (Wew.)
Adres:
Godziny otwarcia: Całą dobę
SPSR Nowogard,
ul. Wojska Polskiego 7,
72-200 Nowogard
Samodzielny Publiczny Szpital Rejonowy - Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna, w budynku szpitala na ul. Wojska Polskiego 7, 72-200 Nowogard
Dyrekcja szpitala:
Kazimierz Lembas - dyrektor Samodzielnego Publicznego Szpitala w Nowogardzie
Jakub Kubiak - dyrektor ds. Administracyjno-Technicznych
dr n. med. Marek Kowalczyk - dyrektor ds. Medycznych Szpitala
Halina Szawan – pielęgniarka naczelna Samodzielnego Publicznego Rejonowy Szpitala
Misja Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie:
Umożliwiamy naszym Pacjentom korzystanie z potencjału jakie niesie nam obecna służba zdrowia. Od wielu lat naszym celem jest współtworzenie zintegrowanej, uniwersalnej opieki systemu ochrony zdrowia i system opieki zdrowotnej. opartych na doświadczeniu, praktyce medycznej oraz kwalifikacjach jakie zdobywają nasi lekarze.
Misja Szpitala w Nowogardzie:
Chcemy stworzyć Szpital przyjazny i bezpieczny dla Pacjenta. Pracujemy całą dobę, aby w razie potrzeby zapewnić każdemu Pacjentowi szybkie diagnozowanie, poparte doświadczeniem personelu, nowoczesnymi metodami laboratoryjnymi, nowoczesnym i stale odnawianym sprzętem. Każdy Pacjent znajdzie u nas opiekę, pomoc i troskliwe wsparcie w potrzebie.
Udzielanie świadczeń zdrowotnych i promocja zdrowia:
Wierzymy w opiekę medyczną, lecznictwo i potencjał i system ochrony zdrowia i system opieki zdrowotnej, bo chcemy, aby pacjenci korzystali z nich bez obaw i mieli pytania sugestie, na które tu będziemy otwarci w bezpośrednim dialogu.
Diagnostyka i nowe możliwości:
Nie wybieramy dróg prostych w systemie ochrony zdrowia dla poprawy i rozwoju naszego szpitala, ale dróg takich, które dają szansę na stabilność i rozwój. Systematycznie staramy się przesuwać możliwości, szukając nowych rozważań w poprawie funkcjonowania szpitala, który nie jest może dużym, ale za to małym i efektywnym czego dowodem są przyznawane certyfikaty.
Naszą misją jest zapewnienie każdemu pacjentowi kompleksowej opieki zdrowotnej:
Wszystkim naszym działaniom medycznym i szpitalnym przyświecają dwie zasady – chęć pomocy Pacjentowi przez lekarzy i otwartość na dialog w sprawach złożonych.
Staranność i dialog z pacjentem:
Chcemy, żeby wszyscy wiedzieli, że mogą w nowogardzkim szpitalu czuć się bezpiecznie i mieć nadzieję na pomoc w chorobie. Ciężko pracujemy by zrealizować wypowiedziane obietnice i by budować zaufanie wśród naszych pacjentów, którzy przyjeżdżają po pomoc z Gminy Nowogard, Gmin sąsiednich oraz miast i miasteczek województwa zachodniopomorskiego. Jesteśmy zdeterminowani, by uczynić różnicę w podejściu do obecnego staniu w pomocy pacjentowi i służbie zdrowia. Pragniemy, aby nasz Szpital – poprzez swoją aktywność udzielania świadczeń zdrowotnych, innowacyjność oraz stosowanie nowoczesnego sprzętu jakim szpital dysponuje – ugruntował swoją pozycję na powiatowym i wojewódzkim rynku usług medycznych i stał się jednym z dostrzeżonych w sferze służby zdrowia. Chcemy również, aby stał się instytucją efektywną, sprawnie zarządzaną, zapewniającą swoim pracownikom zdobycie wiedzy i godziwych warunków i na przyzwoitym poziomie oraz kształtującą perfekcyjne postawy w obsłudze przyjmowanych Pacjentów.
Nowoczesny Szpital i rola załogi:
Jesteśmy nowoczesnym szpitalem w regionie i na terenie województwa zachodniopomorskiego. Lecz, I tak każdy człowiek wie, że szpital – z „misją” czy bez „misji” – służy bezapelacyjne do tego, żeby leczyć Pacjentów co jest głównym myślą w naszym szpitalu.
Kluczowym celem szpitala w Nowogardzie:
Jest wykonywanie kompleksowych świadczeń medycznych w zakresie diagnostyki, leczenia, pielęgnacji i rehabilitacji oraz zapobieganie schorzeniom.
Razem dążymy do:
Uzyskania pełnego zadowolenia naszych Pacjentów, połączonego z satysfakcją zawodową Szpitala. Charakteryzuje nas ludzkie podejście do Pacjenta, chcemy, aby każdy w trakcie leczenia czuł się bezpiecznie.